manövrera fordon

Har precis varit ute med pappa och övningskört en stund nere på planen vid hans jobb! Har inte gått introduktionskursen än så får hålla mig på avstängda ställen utan trafik, scchhhhhhh! hehe. Tränade på att hitta dragläget, växla och ha bättre uppsyn i ren allmänhet, haha! Ni som känner mig vet att jag är lite virrig. (och ja, jag vet att jag är efter med mitt körkort, men har inte haft tiden att börja förens nu..) Vi körde även och tränade start i backe vilket precis som det andra gick bra. Jag har börjat få mer och mer koll på läget nu!
 
Och på tal om rubriken så ska jag upp till stallet och manövrera runt mitt andra lilla fordon som inte har riktigt lika många hästkrafter som bilen, inga hästkrafter alls egentligen, ren ponnykraft!! Dock räcker det gott och väl.. haha! Vi hörs senare :)
 

Kommentarer
Postat av: Tilda - Ponyequipe

Va med i "veckans outfit" och vinn en länkning eller till och med en gästbloggning :D
Gå till inlägget här:
http://ponyequipe.blogg.se/2012/august/vilka-vill-va-med.html
Behöver så många deltagare som möjligt!

2012-08-18 @ 20:45:43
URL: http://ponyequipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0