KG träning!

Dolly kändes fin på KG träningen igår! Vi tränade mycket på olika linjer och avstånd. Vi fick ett stopp på ett räcke ur sväng pga att jag hade alldeles för kass galopp så vi kom lite nära, mitt fel! I övrigt så fick vi några omtramp där hon hellre skulle gått av lite tidigare tyckte hon, medans jag tyckte hon skulle gå av lite tidigare. Sånt som händer! Det är ju bara andra gången jag hoppar henne så är ju inte så van än. (: Annars tyckte jag iallafall att hon kändes fin så det känns bra inför tävlingsdebuten på söndag! :D KG tyckte även att jag red henne väldigt bra och det är ju alltid roligt att höra!
 
Här kommer lite bilder som mamma har fotat! Inte världens bästa kvalite då det är i ridhus och hon hade sportläget på.. haha! men alltid något!
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej!

Tränar du för KG? Hhm, om jag inte har fel så tränar du för samma tränare som Gisela, du vet väl vem Gisela är som hade Magic förut va? Det är ju jag som äger Magic nu! Kul att få syn på din blogg för vi kollade på Spirit lite på hästnet och vi tyckte det verkade intressant. Men då blev det Magic och jag är ju såklart jätte nöjd med det!

Hoppas du får en bra dag :)

Mvh Liza

Svar: Hejsan! Ja jag gör det med ponnyn som jag ska börja tävla åt ägaren :) jo det är helt rätt, vi är i samma grupp :) Ja det är klart jag vet, vi är jättebra kompisar :D jaha okej! ja gisela har berättat att han har det så bra hos er! :) För övrigt så är Magic Spirits pojkvän, haha! de är helt kära i varandra ;)
detsamma du!
kram :)
Malou Kastman

2012-08-29 @ 15:49:59
URL: http://ebbaochliza.blogg.se
Postat av: Tindra Brennicke- Ponieriders.blogg.se

Hej! Hur hög är Dolly?

Kraam

Svar: Hej! Hon är bara 144 cm och väldigt kort i modellen, därför jag ser ganska så stor ut på henne! om det var det du syftade på, hehe ;)
Kram!
Malou Kastman

2012-08-29 @ 20:36:55
URL: http://ponieriders.blogg.se
Postat av: Tindra Brennicke- Ponieriders.blogg.se

Sv: Ja det var det jag syftade på :) Hon ser inte sådär jätteliten ut! Var det en korsning med islandshäst? De brukar ju bära upp ryttarna bra :)

Svar: Ja hon är korsning med islandshäst, arab och russ, haha! :) ja de gör ju det!
Malou Kastman

2012-08-30 @ 08:14:27
URL: http://ponieriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0