Hm, vad kan detta vara?


Kommentarer
Postat av: Elin

En d-ponny vid namn Santin Dolly :)

Svar: vilken koll! helt rätt :)
Malou Kastman

2012-08-19 @ 20:36:54
Postat av: lisa

Hahaha, du låter som en drömhäst! ^^

Svar: mja, det kan jag väll inte riktigt hålla med om ;) hehe!
Malou Kastman

2012-08-19 @ 21:46:09
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: lisa

Jasså? Vad kostade det? :D Är lite sugen på dyontränset faktiskt. Men då måste jag köpa dyon förbygeln också! Jag kan inte matcha dyon och cwd.. det är bara så jag fungerar! haha. Men CWD förbygeln är ju en klass för sig samtidigt som CWD tränset inte är lika snyggt som dyon.. HAHAH, herreguuud vad jag babblar!! XD

Svar: ooh jag kan inte riktigt komma ihåg priset i huvudet.. men jag köpte det nere i Falsterbo i år och det jag vet är att jag lyckades få både tränset + tillhörande tyglar för under orginalpriset på bara tränset ^^ så jag hade ju lite tur där! jag vet inte riktigt vad det kostar nu, tror det är typ 1199:-.. men om jag inte såg helt fel så hade Cheval det för bara 999:-! gå in på deras hemsida och kolla! :D haha jaha! ja cwd förbygeln är outstanding.. men den från dyon är också riktigt snygg! haha äh, det gör inget! :D
Malou Kastman

2012-08-19 @ 21:49:27
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

Dolly minsann :D

Svar: ja minsann! :D
Malou Kastman

2012-08-19 @ 22:03:04
URL: http://fridaelmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0