hästig dag

Hej på er alla läsare! Just precis nu är första gången som jag har haft tillgång till dator idag och jag ska snart kila igen, så detta får gå undan!
 
Gick upp tidigt idag och följde med Josse på hennes tävlingsdebut med Bollen, duktiga var de och nollade i 90 cm! Därefter fika och OS-tittande hemma hos henne innan mamma kom och hämtade mig och vi körde upp till stallet och fixade där, var även ute och gick en runda med Bambi på kanske lite mer än en halvtimme. Nu sitter jag och väntar på Madde som ska rida Spottis idag, hon ska även hoppa henne på pay and jumpen på klubben på måndag! :D
 
Dessa bilderna är från förra pay and jumpen klubben hade, var med och hoppade där som lite uppvärmning inför tävlingen på helgen då hon inte hoppat bana på ett tag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0