fullt ös, medvetslös

Wow, denna helgen har gått fort! Det har varit sena nätter och sen har jag sovit bort i princip hela dagarna.. I fredags var det ju som sagt utgång för att fira Josse, igår var vi på kräftskiva och var inte hemma förens långt in på natten och idag fyller Petra 40 så vi ska dit och fira henne. Fullt ös vill säga! Uppdateringen har varit urkass pga att jag har varit, som rubriken lyder, medvetslös på dagarna! Eller ja det har kännts så iallafall.. hehe!
 
Nu har jag varit ute och klippt gräset och ska strax börja göra mig i ordning för att dra mig uppåt Petra, men vi hörs imorgon!
 
Bilden är på mig och Kristin från kräftskivan igår, vilka puddingar va? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0