världens bästa födelsedagspresenter!

Med tanke på att jag kom hem så sent som jag gjorde igår så valde jag att lägga upp detta inlägget idag istället, både för att jag var så fruktansvärt trött efter den långa bussresan och för att mormor och morfar var här för att gratta mig så det kändes inte sjysst att sätta sig framför datorn då ju! Så jag drar det nu istället.
.
Dagen började med att jag blev väckt av mina vänners otroligt vackra stämmor och presenter, alltid lika trevligt! av Cajsa, Nellie och Linnea fick jag två snygga blusar och tre armband och av Isabella och Johanna fick jag godis, haha! Ursäkta för att jag varken har några byxor på mig eller ser särskilt pigg ut på bilderna, det har ju varit en lång hemresa!
När jag kom hem fick jag först mammas och pappas presenter, vilket var schampo, balsam och inpackning, ett nytt novabett och ett par vita Animo Nessuno ridbyxor!! :D
Därefter väntade ännu en överraskning, det satt en lapp på dörren in till mitt rum med ett rim från mormor och morfar(jag orkar inte gå och titta exakt vad det stog nu, har bäddat ner mig så skönt, haha!). Men iallafall när jag kom in där så fick jag världens chock! Jag trodde först inte att det var mitt eget rum jag klev in i. det såg verkligen helt annorlunda ut, de har jobbat med det sen i måndags och fixat och donat!
.
Egentligen skulle jag fått 10.000:- i handen (det ger m&m alla barnbarn när de fyller 18), men då trodde de att jag bara skulle lägga det på en massa skit istället för nödvändiga grejer, så de fixade till mitt rum för den summan istället! Jag fick en ny säng, nya lakan och sånt, en TV, en matta, rullgardiner, krukor, blommor, lampor, ja verkligen en massa grejer! allt det plus 2000:-. det blev verkligen KANONSNYGGT!
Är jättenöjd!!
och som + i kanten så har även min hjälm kommit och den är helt underbart snygg!
åh vilken bra dag det var igår! :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Söt blogg!

Vem har gjort din header och design?



Kram

2012-04-27 @ 19:25:26
URL: http://linnmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0