svar på kommentar!

Emelie om duktig ponny!:
Grattis till placeringen! Jätte fina bilder och jätte fin ponny du har! :D 
Jag älskar din kavaj! var har du köpt den? och vad är det för märke på den? den är ur snygg! :D
.
svar: Tack så mycket, tack och återigen tack! :D
Vilken tur att det inte bara är jag som gör det då. (; hihi! Jag har köpt den på HEP i Helsingborg och den är av märket Animo, modellen heter Larissa. :) Du kan även beställa den tex. på Charlies HÄR! Ja visst är den det! :D
.
Förresten! ni som inte har någon blogg får jättegärna lämna en mejladress så blir det lättare när jag ska svara på era kommentarer! ;D

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Har helt glömt bort filmen, sitter aldrig vid datorn :p därför...

Ja tränset passa :D tack!

2012-04-06 @ 23:02:48
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0