så kan man också bära ett täcke..

Såhär snygg var min ponny när jag kollade till henne i hagen innan.. Haha! Det översta knäppet hade gått sönder så hela täcket hade kasat ner under bogen så hon kunde knappt röra sig, stackars liten! Fick iallafall bytat täcke på henne och kört ner till Lantmännen och köpt ett nytt spänne så vi kan laga det andra!
.
Nu har jag precis kastat i mig en panpizza och ska hoppa i ridkläderna och sedan upp och fixa stallet! Ska skritta ut en runda på prinsessan också som för övrigt bara blir gulare och gulare för varje dag som går, underbart! Dock ser hon ganska så rolig ut i färgen på kroppen för tillfället.. Haha!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: jaa verkligen :')

2012-04-12 @ 21:18:43
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: Hanna

aw, min ponny är dock värre när det gäller täcken, hon knäpper upp dom själv, eller så biter hon i bogspännena så hon fastnar (hände en gång, så hon skadade sig i munnen :/)

2012-04-13 @ 10:15:07
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0