någon som vet?

Är det någon av er läsare som har erfaranhet av eller vet något om Veldstar Stables i Holland?
.
Deras hästar ser så fruktansvärt fina ut och jag hade mer än gärna importerat en därifrån!
MEN jag vågar inte riktigt ge mig in på något utan mer information om stället, jag vill veta att de är seriösa, höra om folk som har hästar därifrån eller liknande. Så vet ni något, tveka inte att kommentera! Jag tar emot all info jag kan få! :D
.
Nedan är filmer på 2 hästar de har till salu som faller mig precis i smaken! trots att de är bruna. (;
.

Kommentarer
Postat av: Anna

har också funderat på att importera därifrån då deras hästar ser dööfina ut men om hästarna hoppar 180 på träning känns det lite billigt med 100 000 , blir väldigt misstänksam på priserna . därför har jag hållt mej ifrån det =)

2012-04-15 @ 15:02:16
Postat av: Vickan

Tyra(www.darios.se) Rekommenderade inte det, eftersom dt antagligen har används barrering(stavning) och sånt

2012-04-15 @ 16:46:19
Postat av: Anonym

har läst att de är såpass billiga för att det finns så himla mycket häst i Holland, att de därför är billigare. men vet faktiskt inte..otroligt fina hästar iallafall!

2012-04-16 @ 09:46:32
Postat av: emilia

Hej! Vill du veta mer så får du höra av dig til mig via min blogg eller så. Min ridskolechef sammarbetar med de där stallet :) Mvh

2012-04-19 @ 19:31:00
URL: http://eemiliaaramo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0