åh, jag vill ha..

En sak som jag tycker är så fruktansvärt tråkigt är att Spirit inte kan ha magplatta...
Det är så fruktansvärt SNYGGT! speciellt den sista från HV Polo, ååh. ♥
.
Tyvärr är Spottis bröstkorg byggd på ett visst sätt så hon inte kan ha magplatta för då ligger inte sadeln som den ska + att det hämmar hennes rörlighet i frambenen då hon inte kan dra tillbaka benen ordentligt för då tar sadelgjorden/plattan imot, riktigt tråkigt.. Bara för detta så ska min kommande storhäst få en riktigt snygg magplatta som jag kan dreggla över! :D hihi!

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND

Magplatta är så himla snyggt! Funderar på att införskaffa en tiöl Blezter när vi köpt ny hoppsadel men får kanske kolla upp det där med bröstkorgen... Vad är det som gör att hon inte kan ha det? :)

2012-04-14 @ 14:33:29
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0