nu är det höst..

Lång skoldag, har precis kommit hem och packat på mig myskläder efter prommenader till och från bussstationer i ösregn.. Jag är blöt ända in på bara kroppen och sitter och kämpar för att få upp värmen, haha!

Vet inte riktigt hur jag ska göra med Spirit idag, skulle egentligen dressyrtränat men kände att jag inte mår såpass bra så kan kan köra fullt ut på en träning. Får se om jag rider en runda själv istället, eller om hon får vila.. Det blåser något fruktansvärt här hemma och jag vill inte riskera att få något flygandes på oss om vi ger oss ut, dessutom så ösregnar det och det sista jag behöver just nu är att bli mer sjuk. Dagar som dessa hade jag gett allt för ett ridhus hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0