Tidsinställda

Hej mina fina läsare! För tillfället har jag ingen aning om vad jag gör eftersom jag skrev detta inlägget igårkväll, men troligtvis är jag i skolan. Idag blir det ingen uppdatering förens ikväll om ens det, jag slutar skolan kl 4 och ska innan kl 5 ha hunnit ta mig hem, byta om, skynda upp till stallet, fixa ponnyn & åka till ÅPK för då börjar min hoppträning! puuh det kommer bli thigt.. Men ahja, får försöka skynda så mycket som möjligt!

Därefter när jag kommer hem har jag en del plugg att sköta, och jag vet att om jag så mycket som loggar in på bloggen/facebook/msn så kommer det inte bli så mycket av det där pluggandet.. Så datorn får nog vila lite ikväll faktiskt! om jag kan hålla mig borta.. (;


"du älskar inte hästen för att den är vacker, den är vacker för att du älskar den..”
min vackra prinsessa. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0