sick and tired

Ja som rubriken lyder så är jag sjuk, och trött. haha! Har knappt orkat ta mig ur sängen än men jag får väl snart ta tag i det innan jag dör av hunger.. Huvudet värker, halsen är hemsk och hostan tar nästan död på mig, ååh nu börjar det verkligen gå mot den kalla delen av året!

För övrigt så hoppas jag på bättre väder till senare idag så jag kan asa mig upp till min ponny och rida en sväng, dock tänker jag inte ge mig ut än på ett tag då det precis, helt utan förvarning, kom en jättehög åsksmäll! Vädret är helt wierd för efter det har jag inte hört något mer av åskan, men ösregnet verkar inte vilja ge med sig i första taget inte..
Nä nu ska jag ta mig upp och hämta något att äta för att sen bädda ner mig i sängen igen och slå på ännu en film, hörs senare!

Bjuder på en gammal bild från 2009, vår första vinst i LB (90cm)! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0