GODMORGON!

Ja godmorgon mina söta läsare! Har precis varit uppe och släppt ut hästarna i hagen så hon hinner vara ute lite innan vi ska åka vidare på tävling! Idag åker vi till Skromberga för
Skånska Mästerskapen 2011 (Distrikts Mästerskap, DM)!

Egentligen så skulle jag hoppat förklassen (LB+5, 95cm) och Mästerskapsklassen (LA, 1m), men sen därimellan så är det lag-DM, vilket hade lett till kanske 5 timmar i transporten mellan klasserna för Spirit och det tyckte inte jag läs särskilt lockande så jag strök förklassen och ska bara iväg och hoppa en LA! Så vi kommer nog inte köra än på ett bra tag, runt kl 1 kanske!

Jag har dock inga höga förväntningar för dagen då folk som annars hoppar MsvA (1,20m) går ner i klasserna för att vara med, vi har folk som tävlar de högsta klasserna annars, SM-deltagare och även SM-vinnaren (Jackie Georgsson, Ballyhar King) själv som ska vara med, så jag har inga stora förhoppningar om placering eller så, jag hoppas bara på att få en bra runda! :D


Kommentarer
Postat av: Helen

Lycka till. Messar du resultat? Hittar inte tävlingen på equipe o är o jobbar så jag kan inte kolla ändå.

2011-09-04 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0