femte september tvåtusenelva

Hallå såhär på kvällskvisten! Dagen har varit fullspäckad, gick i skolan till klockan tre, åkte hem och fixade lite grejer här hemma och sen gav jag och Nellie oss ut på äventyr! En uteritt som slutade med att mamma fick komma och hämta mig och Spirit på ÅPK pga att det började ösregna och vi hade långt kvar innan vi var hemma.. hehe! Men iallafall så var det himla roligt att slippa rida ut själv för en gångs skull, usch jag vill verkligen flytta upp till ÅPK med Spottis.. Underbart skönt på vinterhalvåret med ridhusen och att det är där mina närmsta hästrelaterade vänner håller till så att jag slipper att nästan alltid rida själv! Önskedröm, ååh..

Usch nej nu borde jag städa mitt rum faktiskt, det börjar bli svårt att hitta grejorna här!
Det är mycket jag borde göra egentligen, rensa bland mina mappar på datorn är nästan ett måste! Rensa och lägga över på hårddisken, jag vill ju inte riskera att datorn kraschar och alla bilder/filmer går förlorade..

Det finns så mycket bildminnen på denna datorn så jag vågar inte riskera något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0