dagens resultat

LA, ute.
Nu blir ni nog ganska förvånade när jag skriver att det var den bästa LA-runda vi har gjort.. (;
Men det var det faktiskt! Hon var helt klockren på alla hinder & har verkligen aldrig gått så bra i en LA! Hon kändes så säker på sig själv och tog verkligen för sig, kanonponny!

Men nu till den här utesluten-delen, hehe..
Det var såhär att min lilla ponny missförstod helt och trodde att vi var klara efter hinder nummer 10 (fast vi egentligen hade 11a & 11b kvar), det var en väldigt lång väg så jag gasade på lite efter 10:an och sen när jag tog tillbaka henne i svängen så trodde hon att vi var klara och bara säckade ihop, när jag sedan försökte trycka på henne mot hindret så tyckte hon att jag var jättedum för vi var ju faktiskt färdiga, så vi kom i helt urkass galopp så det blev ett stopp där, sen när jag kom på det igen så (skratta inte åt mig nu!) fick jag kramp i vaden, det var så fruktansvärt smärtsamt så jag kunde knappt hålla om och spottis tyckte fortfarande att jag var jättetramsig som skulle envisas om att hoppa mer när vi egentligen var färdiga så hon stannade igen, men det var ju lite mitt fel eftersom att jag inte hade möjlighet att hålla om ordentligt.. Så överlag är jag väldigt nöjd med henne idag eftersom hon gick så bra!

Här kommer lite bilder från idag, fler kommer senare!




Hon hoppar ju inte mig ur sadeln eller så! urkass bild men mest för att visa. ^^

Kommentarer
Postat av: Isabel

super fin blogg du har, och du är faktiskt duktig ryttare också ;)

2011-09-04 @ 19:47:29
URL: http://isabeldemirel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0