Animo 2011

Här kommer några nyheter på kavajfronten från Animo!

Animo Landora:
Blev inte jätteförtjust i denna modellen, frågar ni mig så tycker jag att den mer ser ut som en pepparkaks-dräkt än en tävlingskavaj. ^^  4 749:- hos Charlies Häst & Hund.



Animo Lei 11:
Snygg modell, gillar detaljerna med blommorna och det!
Dock är jag inte så förtjust i att den är fodrad i lila, det är inte så lättmatchat!
3 999:- hos Charlies Häst & Hund.

Animo Lovely:
Det är en himla snygg modell, hade helt klart kunnat tänka mig att köpa den om det inte vore för mockadetaljerna längs alla kanter.. Det föll mig inte alls i smaken!
3 399:- hos Charlies Häst & Hund.

Animo Larissa:
Denna vet jag inte riktigt vad jag tycker om, den är både fräck och för mycket!
Jag kan inte bestämma mig om jag gillar modellen eller inte..
Den blå färgen är det inga tvivel om iallafall, den älskar jag! men sen samtidigt vet jag inte om jag vill ha en svart kavaj som passar till allt, eller om man vill vara lite utstickande!
4 469:- hos Charlies Häst & Hund.


Vad tycker ni om de nya kavajerna? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0