10. 10 saker du inte visste om mig

1. Jag är jättebra på att planera men håller nästan aldrig mina planer! Kan sitta och göra "to do lists" om allt jag ska hinna med att göra om dagarna men brukar inte ens hinna med hälften.

2. Jag är jätteslö på att skriva blogginlägg, ett inlägg brukar ta typ minst 10 minuter för jag ändrar mig alltid och skriver om och ändrar och donar.. haha!

3. När folk lägger in blogginlägg med massor med långa texter så orkar jag oftast in läsa dem så noga, kollar bara över det lite snabbt och om det ser intressant ut så läser jag det annars bläddrar jag bara vidare!

4. För några år sedan (när jag var runt 10-11 år kanske, okej det var rätt många år sen!) så var jag och min kusin ute och cyklade så välte jag och fick änden av styret i magen (det var inget gummiskydd på handtaget utan det var bara ett järnrör) och spräckte min lever. Det var ganska allvarligt, jag fick inre blödningar och var nära på att dö, fick ligga på sjukhus länge och fick inte rida på en evighet! :(

5. Jag hatar mitt rum..

6. Jag är nog den mest slarviga, glömska och klumpiga personen som finns!

7. Jag har nästan ALDRIG bråttom (även när det egentligen är bråttom, hehe) utan jag är alltid överdrivet lugn. ex. på tävlingar om vi är försenare så tar det typ en evighet för mig att klä på mig osv.. Detta är både på gott och ont! Pga att jag är sån här så har jag en lugnande inverkan på Spirit som har nerverna på utsidan, hade jag blivit stressad i de situationer så hade det antagligen gjort saken mycket värre!

8. Jag tittar fortfarande på Disney Channel, hihi!

9. Min garderob är alltid full med kläder men ändå känns det som jag aldrig har något att ta på mig..

10. Jag tappar nästan alltid bort min mobil och får lika mycket panik varje gång! tills jag inser att jag faktiskt pracis la den i väskan, fickan eller håller den i handen eller något sånt löjligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0