movie time!

Hej på er! Uppdateringen idag har inte riktigt varit på topp, anledningen till det är att jag hängde med Nellie hem efter skolan och följde med henne ner till agilitybanan för hon skulle träna Leo, efter det hängde jag med till hennes stall där mamma sen hämtade mig, så åkte vi direkt upp till stallet och mockade osv.

Spirit fick vila idag och kommer att vila imorgon också pga att hon är så långfotad just nu. Vår hovslagare fick avboka vår tid idag så hon ska skos på onsdag istället, fram tills dess får hon vila då hovarna har börjat spricka och jag vill inte att hon går och felbelastar pga fel benställning..

Just nu sitter jag och kollar på "Flicka - den bruna mustangen" som mamma tydligen hade spelat in, haha! Nu återstår det att se om den är bra! (;

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!



Tittade också på filmen, men missade slutet. Hur slutade den?



//Sofia

2011-10-18 @ 06:22:29
URL: http://fiafiafia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0