30. Mitt mål med ridning

Ja då har vi kommit till den sista punkten på 30-dagars listan, lite tråkigt faktiskt!
Menmen, here we go!

Mitt personliga mål med ridningen är väl att utvecklas och hela tiden försöka ta åt mig och lära mig mera, jag anser att man aldrig blir helt fulllärd, det finns alltid något nytt att lära sig! Jag vill självklart försöka bli så bra som möjligt inom det jag gör. Jag mår bra när jag rider, därför rider jag också för mitt välmående. Jag tror aldrig att jag skulle klara av att ha lika mycket dötid istället för den tiden man spenderar i stallet varje dag..

Mitt och Spirit's mål i ridningen är att försöka bli bättre på det vi gör, sätta säkra rundor och placeringar i LA, kvala upp henne till Msv och hoppa det, starta lite dressyrtävlingar och sånt. Vill hinna med så mycket som möjligt innan hon ska säljas. När det blir, det vet jag inte.. Jag har börjat vänja mig lite vid tanken, det är självklart väldigt svårt.. Hon är inte ute på annons än, men om rätt ryttare dyker upp tidigare än planerad försäljning, så är hon till salu..

Bilderna är på mig och Louice's fina häst Othello i somras! :D
"Lilla" Otto är 173 cm, lite skillnad från Spottis..


Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Snart dax igen tycker jag. ;)

2011-10-17 @ 19:54:41
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0