26. Hur mina vänner beskriver mig

Detta är ganska svårt för mig att avgöra så jag överlåter den saken till min vän Nellie!
Så här kommer hennes beskrivning av mig, hoppas nu hon är snäll! (;

Ja var ska jag börja, kan börja med att berätta att Malou är en av väldigt få personer som jag litar på till 100%. Hon är verkligen en sådan jag vet att jag kan berätta allt för och att det stannar hos henne. Malou är även väldigt sprallig, svårt för att sitta still och att koncentrera sig på lektionerna ibland. (; haha! men det är även det som gör henne till den hon är, för jäkla härlig rent utsagt! Är så otroligt tacksam över att jag fått en sån vän som Malou och skulle aldrig vilja vara utan henne! fast hon ska låna mitt suddi hela tiden.. -.-  Nej men hon är är helt fantastisk helt enkelt, finns ingen som Malou och jag älskar henne precis för den hon är! :)<3
/ Nellie.

Gammal bild på mig och Nellie, thihi!
ignorera att jag ser lite smått galen ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0