Önskelista 2011

Jag tycker att jag har varit väldigt snäll i år och det är ju trots allt bara 38 dagar kvar tills Jultomten kommer på besök så jag tänkte att jag slänger upp en liten önskelista!
Bara så tomten vet vad han ska leta efter. (;
(läs noga nu mamma, hihi!)

Animo Nuevo Tävlingsridbyxor.



2 094:- HÄR! (finns dock bara strl 36)



Charles Owen AYR8 Leather Look.

1 585:- inklusive frakt till Sverige, finns HÄR!



Sen så några fler småsaker, typ som ett extra batteri till kameran och ett nytt minneskort. En kamera-väska och ridstrumpor i massor! mina har en tendens att gå sönder..
Kommer säkert komma på en massa mer som jag vill ha, men detta är vad jag kan komma på just nu!

Jag behöver verkligen ett par nya vita ridbyxor då mina andra börjar sjunga på sin sista vers.. Och hjälmen är ju bara såååå snygg, och det är kul att ha så man kan variera med olika hjälmar, det gör stor skillnad i en outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0