lite om oss!

Ni kom med förslaget om att jag skulle skriva lite om mig och Spirit, och självklart kan jag göra det! Eftersom här har tillkommit nya läsare också så kanske det kan vara lite intressant.

Så, jag som ni kanske redan har förstått heter Malou Kastman! Är 17 år och bor tillsammans med min mamma, pappa och lillebror i en villa i nordvästra skåne. Där bor även vår "lilla" valp Texas och våra tre katter. Min fritid spenderar jag oftast i stallet eller med mina vänner och på helger tycker jag om att tävla och festa!
Bjuder på några bilder på mig själv så ni får ett hum om hur jag ser ut!
   

Ca 500 meter bakom vårt hus ligger ett litet stall där min ponny Spirit bor! Hon är ett Connemara sto född 2001, c-ponny på 137cm. Jag har ägt henne sen hon var 5 år och har ridit in och utbildat henne själv, hon var i princip helt grön när hon kom till mig. Det är världens roligaste ponny att umgås med då hon har så mycket egenheter för sig, haha! Hon är väldigt speciell i ridningen, hon väljer vem hon vill ha på ryggen. Är det något som inte passar lilla damen så visar hon det väldigt tydligt!

Här är hennes stamtavla:


    

Jag klippte för ett tag sen ihop en film om vår utveckling tillsammans, den är ganska lång men ta er gärna tid att titta på den!

För fler filmer, klicka HÄR!

Kommentarer
Postat av: Tävlingsryttarnaa

Ni är väldigt fina tillsammans :)

2011-11-18 @ 18:40:03
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Petra

Härlig film, man ser verkligen utvecklingen :) Spirit är skit snygg förövrigt!

2011-11-19 @ 02:21:57
URL: http://hovarotassar.blogg.se/
Postat av: Tävlingsryttarnaa

Man ser utvecklingen jätte bra, skit bra jobbat :)

2011-11-19 @ 13:23:52
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0