lack

Är himla sugen på att lacka min GPA-hjälm, det är himla snyggt och unikt! (visst, det är några stycken som har det, men det är ju betydligt fler som har denna svart/silvriga som jag har nu!)

Min hjälm har ju fått lite repor genom åren och det borde ju försvinna när man lackar över det, tycker dessutom att det är så himla snyggt och annorlunda med en helt svart glansig hjälm!

Någon som har någon aning om man kan göra detta själv på något sätt eller om man ska lämna in det, och isåfall var? Ni som har erfarenhet av det får gärna berätta hur ni gjorde! och ni som inte har någon aning ni får gärna komma med tips om hur ni tror man kan göra! ;D

Bilden är lånad från Kristina Warg.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag lämnade in min i Västerås på Aros billackering, kostade 1000 :)

2011-11-14 @ 09:56:17
URL: http://joannasofia.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

Se upp bara med försäkring och sådant.. Jag tänkte också lacka, men läste på lite innan jag hann göra det.

Hos vissa försäkringsbolag gäller inte försäkringen om du lackar hjälmen, (då detta typ kan påverka "innehållet" i den tex. limmet och "frigoliten")

Så ett tips är att kolla upp det noga först, det blir inte roligt om man plötsligt står där och har råkat ut för en olycka :/

2011-11-17 @ 11:10:51
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0