hurtbulle

Puh! Har varit riktigt aktiv idag känner jag (iallafall aktiv för att vara jag, hehe! (; )
Stack ut och sprang en runda när jag kom hem från skolan, var ju tvungen att inviga mina nya skor, hehe! (; Ska strax byta om till stallkläder och gå och ta in min lilla pärla och göra vid henne för en lättere dressyrträning i PD'n!
Usch tycker lite synd om henne att hon får gå 4 dagar i rad på bana.. Först i måndags, dock endast skritt och trav, sen igår fick det bli paddocken igen då det var för mörkt för att rida ut, sen idag ska hon dressyras igen (dock bara lite lätt i skritt och trav) sen imorgon blir det tidig träning hemma hos Jenny, måste hoppträna innan julahoppningarna så vi åker hem till henne istället och tränar där, dock blir det inget jätteavancerat utan mest för att få hoppa några språng innan helgen.

Ska försöka pricka in att rida ut/vila på torsdag och fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0