det här med storhäst..

Jag känner ett väldigt stort sug att ha en storhäst att rida brevid Spottis någon dag i veckan eller så, så man får ha lite både och liksom! För samtidigt som jag väldigt gärna vill gå upp och börja rida storhäst nu så vill jag väldigt gärna ha kvar min lilla pärla nu när det har börjat gå så bra också..

Så det hade ju varit superbra att ha en storhäst här i närheten som jag kan rida någon dag i veckan och kanske även träna och tävla lite! Funderar på att skriva ut i gästboken på klubbens hemsida om det är någon som skulle behöva lite extra hjälp med sin storhäst eller så får jag bara höra mig för lite mer, vi får se. Jag är iallafall väldigt sugen på det! :D

Jag har bara ridit storhäst "på riktigt" några få gånger, och det är en jäkla skillnad om man jämför med ponny kan jag säga, haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; vasse :) Hur är det? :)

2011-11-09 @ 19:32:58
URL: http://cclarstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0