busy..

Har varit upptagen hela dagen känns det som, det började med att jag låg och degade i sängen alldeles för länge på morgonen! (kan man kalla kl 15:30 morgon? HAHA!) Efter det gick jag typ omkring och gjorde ingenting i några timmar, var uppe i stallet för bara ett tag sen och hämtade grejer och knoppade min prinsessa, så nu är vi redo inför imorgon!
Ska bara lägga fram de sista grejerna och mina kläder sen är jag färdig. :)

Bjuder på en bild från Islandshäst-tävlingen med Ofeig i somras, duktig var hon!

Kommentarer
Postat av: Freja

Ja eller hur :o så är det att bo i norrland haha..

2011-11-19 @ 21:51:20
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/
Postat av: Freja

Ja eller jag bor inte riktigt ända uppe i norrland, bor i sundsvall men det är ju i västernorrland :) Jaha, skåne är ju så himla fint! Ja förra året var det ovanligt mycket snö till och med här! :o

2011-11-19 @ 23:44:18
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0