52 days

Ja kära läsare, nu har vi vandrat in i November månad och det är endast 52 dagar kvar till julafton, ganska ofattbart egentligen! Vid denna tiden förra året så hade redan snön färgat marken och allt annat vitt, till skillnad från i år där den första snön inte ens har kommit än. Bara igår när vi gick upp och tog in hästarna vid kanske halv 8 tiden så gick både jag och mamma med tjocktröja och uppkavlade armar för det var så varmt.. Undra om vi får en vit jul i år? Det hoppas jag iallafall!

Men till dagens planering! Alldeles strax ska jag och mamma ge oss iväg och köpa lite grejer till rummet så vi kan bli färdiga där någon gång (det jag längtar mest till just nu är in egna säng..). Sen ska jag ju hem och fixa stallet osv, kanske även dra en sväng och träffa Cajsa och Linnea! Vi får se vad dagen erbjuder! :D

Texas hittade en liten kompis på tävlingen i Söndags, hehe!


Kommentarer
Postat av: Hanna

aw, det var ju ingen stor kompis iallafall :)

2011-11-01 @ 20:00:13
URL: http://lifelongdream.blogg.se/
Postat av: nellie

tack för den .. (;

2011-11-01 @ 21:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0