SPIRIT

Hoppningen idag gick både bra och mindre bra faktiskt, men det var första gången på hela året vi hoppade utomhus så jag hade inte jättehöga förväntningar på oss, utan såg det mer som ett test för att känna lite på henne, vi ska iväg på fredag också och hoppa lite småhinder så hon bara får känna på det igen. Men jag hoppas vid min gud att underlaget är bättre då! :o

Mamma överlät fotograferandet till Josse!


min lilla snorunge ♥
(anledningen till att hon snorar så mycket är inte att hon är sjuk utan
för hon blir så exalterad när vi hoppar, haha!)








Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Hon ser verkligen söt! Speciellt när hon hoppar vattengraven :D

2011-05-17 @ 20:57:43
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Jag vet inte riktigt, men förmodligen :) När ska du hoppa?

2011-05-18 @ 13:21:02
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0