problem

Himla massa problem blogg.se har haft nu den senaste tiden, alla inlägg som jag har gjort har inte kommit upp på bloggen förens dagen efter jag skrev och publicerade dem.. :(

Dagen har inte gett mig tid till att blogga, slutade skolan runt kvart över 4 och var inte hemma förens vid kvart i 5 och sen följde jag med till Hjärnarp där min lillebror spelade fotbollsmatch!
Mamma fixade stallet medans jag var i skolan och Spottis fick vila idag, till imorgon ska jag fixa några tidsinställda till er under dagen så det inte blir samma kassa uppdatering som idag!

Alldeles strax kommer iallafall en liten gissa-lek upp där ni kan vinna en länkning, så stay turned!

Kommentarer
Postat av: emma

Kunde inte kommentera det översta inlägget så jag gissar här istället! ;p

Ett svarowski pannband, regnbågsfärgad med stora stenar kanske? :)

2011-05-09 @ 22:40:42
URL: http://eemmajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0