Perstorp KRF

Detta har varit typ världens sämsta dag!
Upp tidigt och sen går tävlingen skit.. Hon var inte alls framåt och
valde korsgalopp nästan hela tiden, hon var totalt okoncentrerad och
bara sprätte runder. Och när hon är på det humöret måste jag hålla in
henne jättemycket annars blir det jättevingligt så vi kom helt fel på i
princip vartenda hinder på hela banan.. Så det resulterade i att vi kom
för nära på ca 95% av alla hinderna, SUCKS!
Vi har iallafall kommit fram till att min ponny kan hoppa LB+5 stillastående, knäppis..

Det är tur att hon är så söt den lilla korven, annars vet jag inte vad jag hade tagit mig till!




Såhär krullig blir hon när man tar ut hennes knoppar, haha sötis!


Jag, Spirit, Josse och Silas. :)


Kommentarer
Postat av: Henrietta

har du ingen film? :D <3

2011-03-06 @ 20:34:51
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilken fin bild på oss fyra <3

2011-03-06 @ 21:04:34
URL: http://josefinefriberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Även om hon inte var på sitt bästa humör så blev det ju ändå bara ett pet i varje klass :)

2011-03-07 @ 15:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0