hemma tidigt

I skolan idag visade det sig att vi endast att vi skulle ha en lektion så det blev en ganska kort dag,
slutade vid 10 men missade ju såklart den bussen så fick ta den vid 11, men man ska inte klaga!
Nu sitter jag iallafall med en stor skål nudlar och när den är uppäten ska jag börja
 röra mig mot stallet, hadeplanerat att rida ut en runda!
Resten av dagen går åt att fortsätta städa mitt stökiga rum (ja, det är fortfarande inte gjort!),
duscha och sånt, iväg till Mackes morfar, hem till Linnea och sen vidare på fest!

Så ikväll kan det bli lite dött här, ska försöka fixa några tidsinställda inlägg så det kommer upp lite iallafall!


Ni har väl förresten inte missat att det är våffeldagen? ^^


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Ja, har faktiskt ingen aning men vad jag har hört så går den i LA :)

2011-03-26 @ 15:22:07
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Sjukt härlig header :D

2011-03-26 @ 16:51:39
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0