Detta Marsväder..

Det har totalt förstört min dag!
Var uppe och fixade klart allt i stallet när jag kom hem från skolan
och när jag kom hem hade jag planerat att sticka ut och springa en runda
men NEJ för då ska det helt plötsligt ha börjat ösregna och blåsa halv storm!
Åhh.. blir ganska trött på dethär mellantinget innan den riktiga våren kommer,
man vet aldrig hur vädret kommer bli!

Så jag fick ju helt enkelt strunta i att springa idag, får väl göra något vättigt som att städa
mitt rum eller något istället..
Det var väl tur att jag hade planerat att Spottis skulle få ha en vilodag idag annars hade jag
varit ännu surare för att jag inte kunnat rida bara för detta skitvädret. Och hade vi nu ändå
försökt ge oss ut så hade vi säkerligen blåst bort eller något..
Hoppas på bättre väder imorgon!


Denna bilden är tagen mitt på sommaren när Spottis fick gå och äta gräs i trädgården.
den är tagen med min mobilkamera, förstår ni då hur mycket det regnar om man tillochmed
får med regnet på en mobilkamera-bild?! det bara öste ner!
Men ja, Spottis ser ganska så nöjd ut ändå faktiskt, eller vad tycker ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad söt bild! :D

2011-03-17 @ 18:48:50
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: beatrice

Usch vilket hemskt väder :O



Super härlig blogg :)

2011-03-17 @ 21:18:46
URL: http://beatriceks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0