min lilla stjärna!

Nu är vi hemkommna från tävlingen, ponnyn skötte sig
som en liten pärla idag och gick superfint i båda klasserna! :*

I LC'n brukar hon alltid klabba eftersom det är så lågt, hon blir så himla
slarvig då och river väldigt lätt.. men idag lyfte hon på fötterna vilket ledde
till en felfri runda och en femteplacering! :)

I LB'n var hon lika fin där, men vi fick dock ett riktigt skitpet på första hindret i
omhoppningen som var ett plank vi hamnade lite nära på, så vi slutade på 0+4 fel men jag är jättenöjd med henne ändå eftersom hon gick såpass bra!

Så jag är nöjd med både min och Spottis insats idag!

Man snacka om att man vänjer in sig fort på nya höjder, de senaste tävlingarna har hon gått
LB och LA (90cm och 1m) och nu när man kommer till en LC (80cm) så känns det så
fruktansvärt lågt! när man gick banan så började man undra om de glömt höja hindrena. ^^


Kommentarer
Postat av: RIDERS JUMPING - Rebecca

sv; snabbt och snabbt kan jag väl inte kalla det :) Hon har varit tillsalu till och från sen förra året. Men en familj som mailade förra året har väntat ända tills nu, och äntligen bestämt sig för att köpa henne :)

2011-06-02 @ 17:02:29
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Henrietta

har du ingen film? :D <3

2011-06-03 @ 10:33:14
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0