utvärdering: MH Supreme High Rider

Nu har vi kommit till den sista produkten jag ska utvärdera, även den sista saken jag köpte på FHS. Jag köpte mina Mountain Horse Supreme High Rider pga att mina Pioneer inte håller måttet längre, de är lagade 3 gånger och ska in nu igen (ska ha dom att rida i hemma) + att de är för korta för mina långa ben. Dock tycker jag att MH är skönare än Pioneerna, de sitter även bättre i foten enligt mig. + att de är lagom (för tillfället lite för långa) i skaften.

Dock är de ingen dröm att gå i, jag får sån fruktansvärd skav på hälsenan! men de är helt underbara att rida i, verkligen! Jag ångrar inte en sekund att jag köpte dem!


Kommentarer
Postat av: Elin

De är hemska att gå i :P jag köpte också såna på falsterbo, haha

2011-07-15 @ 19:00:25
URL: http://prekness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0