utvärdering: MAGIC BRUSH

Man hör folk tissla & tassla om dessa borstar, fungerar dem? Svar, JA!  
De fungerar superbra, de rengör grundligt, tar bort intorkad lera, hår, stöv, ja allt som
hästen skulla kunna tänka sig att kladda ner sig med! Du har allt i en borste.

Dock Tycker jag att det är lite onödigt med tre stycken då alla är likadana, jag trodde det skulle vara olika hårdhet eller något med piggarna men nej alla är precis likadana, det är väl för att man inte ska blanda den man tar till hoven eller benen (som blir mycket skitigare) med den man har till kroppen. Sen är det smart att man tvättar dem i tvättmaskinen när de blir för smutsiga!

Ett minus är att de inte är så sköna att hålla i, men plus för att Spottis älskar när man borstar henne med dem, hon tycker de kliar så skönt. Så de är verkligen att rekomendera!


Kommentarer
Postat av: Vilja - Sveriges största Häst&Kalv-blogg!

Nu blir man ju sugen på att prova de där borstarna!



Tack för att du är med i listan förresten :)

2011-07-10 @ 20:06:21
URL: http://kalvgalen.se
Postat av: Olivia Gustavsson

jag har hört väldigt mycket bra om dem och jag är verkligen jätte sugen på att prova borstarna! Kanske ska ta och beställa hem dem? :) synd att dem inte är sköna att hålla i bara :( vart köpte du dina?

2011-07-10 @ 21:55:18
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Vilja - Sveriges största Häst&Kalv-blogg!

sv: Ja, och jag tror det kan funka också :) Men det är ett jävla arbete jag satt mig i alltså, haha X_X

2011-07-10 @ 22:07:21
URL: http://kalvgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0