Godmiddag

Eller godmorgon kanske jag borde säga? Jag vaknade för bara en liten stund sen och har fortfarande inte tagit mig ur sängen.. Hehe! Iallafall, till dagens planer! Jag ska åka hem någon gång (är hos Marcus), sätta mig och beställa grejer till kameran (fick aldrig tummen ur röven att göra det igår), rida min lilla pingla, försöka ta mig till banken (min lön har kommit, woho! dock så är ju vår bil sönder så vi får försöka låna en för att ta oss dit..), sen ska jag väl gå i omgångar upp till stallet med alla hästgrejer som var med på meetinget i Varberg eftersom vi inte har någon bil att köra upp det med.. Ahja, det är bra motion+styrketräning? HAHA!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv; En nikon d3000 :)

2011-07-26 @ 13:00:56
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0