Full Rulle!

Idag kommer det vara lite av full rulle, vi har för bara en liten stund sen badat Texas (vilket inte var så populärt om man frågar honom, haha), under dagens gång ska jag fixa lite här hemma, såsom städa.. Nu i eftermiddag är det dressyrträning för hela slanten, hoppas att vi får samma fina känsla som vi hade under passen förra veckan! & bättre väder, för precis nu öppnade himlen sig och bjöd på ett rejält ösregn! Sen hade jag tänkt åka upp och kolla på klubbens pay and ride frammot kvällen, jag får titta på fina ponnisar/hästar och Tex får miljöträning, han ska ju vänja sig att vara med på tävlingar sen. Alla blir nöjda! :D (mer eller mindre iallafall, hehe!)

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Jag hoppas du tar med kameran till ÅPK så vi kan fastna på bild ;)

2011-07-11 @ 13:32:45
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0