fler frågor & fler svar

Det kom in ytterligare lite frågor till frågestunden, så vi slänger upp dom också!

Vilket gymnasie går du på?
Jag går Samhälle med inriktning Ekonomi på Klippans Gymnasieskola.

Vad är dina mål innom ridningen?
Att jag alltid ska ha roligt med min ponny/häst, självklart vill jag ju även nå
toppen och rida de stora tävlingarna men det först nämnda är viktigast!

Ska du köpa någon D-ponny eller gå direkt över till storhäst?
- Då tänker jag mer att det är ju sån skillnad på C-ponny & storhäst.
Nej jag ska gå över direkt på storhäst, jag känner att det inte är lönt att gå & köpa en D-ponny när jag har så kort ponnytid kvar då jag fyller 18 nästa år.
Jo det är ju en rejäl skillnad, det är därför jag håller på att vänja in mig just nu på Otto. ;D

Varför köpte du en C-ponny o inte en D ?
(Eftersom man kan ju ha en d-ponny längre än en C längsmässigt.)
Jag har alltid varit väldigt kort när jag var mindre, det var jag även när vi letade ponny så vi kände att jag skulle bli för liten på en D-ponny, inte i nuläget då jag är 1,68cm lång men det kunde vi ju inte veta då, att jag skulle dra iväg så på längden! Så vi köpte en C-ponny.

Här är en bild från i början när jag hade henne & en från i våras, som ni ser så var jag rätt kort på den tiden om man jämför med nu, haha!


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-12 @ 20:38:25
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0