Tollarna

Bylur var superduper duktig! Inga konstigheter alls inte, jobbade på fint också! dock tyckte han att det var lite jobbigt med tanke på att han inte har så mycket muskler till att arbeta rätt i nuläget.
Så red i kanske en halvtimme sen räckte det och vi åkte hem.

Spottis var en liten apa, haha! hon var på jättedåligt humör och ville inte arbeta..
Tror det berodde på att hon hade ont i magen faktiskt, nu när snön har smält undan så kommer
de åt gräset och just nu går de i en hage som de inte hann beta ner innan snön kom så där är ganska långt gräs.. Stackars liten, jag klandrar inte henne. Jag hade inte heller velat arbeta med en fullproppad mage inte!

Nästa gång ska hon få stå inne kanske 2 timmar innan vi ska åka iväg, så magen får vila lite innan jobb!

Är det bara jag som är sugen på sommar eller?

Kommentarer
Postat av: johanna

va hrälig bild :) längtar tills man kan hoppträna utomhus! :D

ditt schabrak är snygggt!

2011-01-26 @ 21:58:01
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/
Postat av: EQUILINE utrustningsbloggen

KOM HIT SOMMAR!!!!!:o ungefär så tycker jag ;)

Gud vad jag gillar din header! Jättefin häst :)

Du skulle inte vilja utvärdera en produkt på min utrustningsblogg och bli länkad, läs längst upp på min blogg :)

2011-01-27 @ 22:23:17
URL: http://equiline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0