HISS & DISS; Kingsland's dunvästar


Hissen går till Quebec-västen!
Den är otroligt snygg och stilren. ÄLSKAR färgen! Den är lättmatchad och
har hört att även om den är skitig så ser man inte det så tydligt pga färgen. hehe!



Dissen går faktiskt till Moscow-västen..
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den, egentligen tycker jag att den ser helt okej ut
men vem har vitt i stallet? och dessutom vitt inuti kragen?! Det finns faktiskt folk som bär smink i
stallet, hur vit kommer den vara efter en användning?
Okej, vitt är ganska lätt att matcha men vinrött? det är snyggt men inte mycket passar till det.



Ni missar väl inte heller att Cheval har 25-40% rabatt på hela Kingslands vinterkollektion? ;)


Kommentarer
Postat av: Madelene Friberg

Jag håller med dig helt klart! :) Den som är högst upp är finast! :)

2011-01-27 @ 12:22:07
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/
Postat av: alexandra

Jag gillar den längst ner också, men som du säger, den blir lätt skitig xd

2011-01-27 @ 13:49:56
URL: http://skeckryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0