arbetsmyra

Idag har jag varit flitig och ridit tre hästar!
Dock inte Spottis, hon fick vila idag. Men jag red Budda, vi kom inte särskilt långt då hon tyckte
det var betydligt roligare att gå ut på fältet och försöka lägga sig ner och sen tvärvägra att gå därifrån..
Sen red jag Aska en liten runda och sist skrittade jag Bylur.

Vet dock inte hur det ska gå att sätta igång honom ordentligt för han får inte klippas (islänningar får inte klippas efter januari, då dår dom inte tävla tydligen) och han blir svettig av bara enn skritt-tur! Det var iförsig i ganska så friskt tempo men de ska inte bli svettiga på det lilla ändå.
Men ja, vi får väl försöka få upp kondisen så han inte blir så svettig eller något!

Nu ska jag råplugga, ciao!


Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Ja, men då får du komma och lämna det snarast hemma hos mig eller i DGs stall. För då har jag andra kunder som vill ha det snarast. ^^

2011-01-21 @ 19:07:20
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0