everything done

Allting är äntligen färdigt nu, alla grejer putsade och har precis bakat två kladdkakor till tävlingen imorgon.
Mamma och Carina (Josses mamma) har ju hand om köket så vi måste baka alla kladdkakor, göra grillspett, inhandla all mat osv till åpk. Så skulle mamma jobba inatt så jag har bakat de två sista nu!

Spirit får vara utan knoppar imorgon och ha det på söndag istället, mådde inte så bra innan så orkade inte
knoppa idag, fick inte ihopa några outfits heller för datan krånglar lite. så ni får se på bild imorgon istället!
Nu ska jag strax gå och lägga mig så det blir lördag någon gång! hörs imorgon. :)


Såhär sött landade mina ägg i skålen innan, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så gulligt med äggen!



sv: tack så jättemycket :) hoppas det går lika bra för dig imorgon!

2011-02-18 @ 23:10:45
URL: http://josefinefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0