Hey..

Har precis kommit hem från Ängelholm efter att ha tittat på hockey.
Kan ni tänka er det, jag på en hockeymatch?
Inte nog med det så stog vi mitt i Rögles klack och det var ett jävla drag, alla skrek och sjöng som galningar.
Inte så konstigt när de mötte Malmö iförsig, de är ju ärkefiender eller vad man nu säger, haha!

Tyvärr fick jag bara se första perioden, därefter svartnade det framför mina ögon..
Höll på att svimma, blir så när jag är bland mycket folk och det är kvavt i luften.
Så Nellie var snäll och följde med mig för att hämta andan igen och sen kom vi inte
ner på läktaren igen, fattar ni då hur mycket folk där va!?
Så mamma var snäll och hämtade oss, ingen jättelyckad kväll inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0