vad tänker SvRF med?



Först licenssystemet och nu detta, vad tänker dem med?!
Tror svenska ridsportsförbundet på fullaste allvar att folk tänker sluta använda sin märkesutrustning och köpa nästan allt nytt bara för detta?
Jag har turen att klara mig med min nya kavaj då Animo endast har ett märke, puuh!
Dock så får jag ju tydligen inte ha min GPA-hjälm mer, för den har ju två märken!
Jag får heller inte använda mitt ridtäcke från exklusiv, mitt fina, fina tävlingstäcke..

Och ska alla börja tävla barbacka eller? I princip alla sadlar har en märkeslogga som överskrider 3x1 cm! Personligen så tycker jag att SvRF kan ta sina idéer och köra upp någonstans där solen inte lyser, och det verkar som att jag inte är den ända..

Låt de som vill lägga ut tusentals kronor på märkesutrustning göra det, hästen kommer inte hoppa bättre bara för att det står Kingsland, Scapa eller Schockemöhle på schabraket!

Vad tycker ni om detta?
Min åsikt: ren IDIOTI.


Kommentarer
Postat av: madelene friberg

Blää för ridsportsförbundet!!! :-o

2011-12-24 @ 13:47:20
URL: http://madelenefriberg.blogg.se/
Postat av: Lina

DET FINNS VERKLIGEN INGEN SOM KAN TOLKA/LÄSA TR PÅ RÄTT SÄTT!?!?!?

Det handlar om att få bort de kraftigt synliga loggorna som gör stor reklam.

Har ingenting med brännmärkning, bilar, transporter, sadlar osv osv osv som alla är så hysteriska över.. Asså, vafan. Det är samma visa varje år - någon läser det som inte kan svenska, önsketänker och sen dras allting igång och tas så långt upp i skyarna att de idiotförklarar sig själva..

Jag citerade SvRF ovan och gör det igen - "Vi följer det internationella ridsportförbundet FEI:s regler vad gäller märken på utrustning vid tävling. Det har inte skett någon ändring i reglerna utan de har bara förtydligats."



Ingen som gillar denna sidan hade ju klarat av att fatta det internationella reglementet. trötta mig

2011-12-24 @ 17:59:39
Postat av: Moa Jonsson

Håller helt och hållet med dig Malou, det ÄR ren idioti!

Tur att de tagit tillbaka det som sagts.



Gör du länkbyten? Tänkte om vi skulle byta bildlänk? :)



/Moa, www.moajonsson.blogg.se

2011-12-27 @ 15:32:34
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0