aja, jag sparade ju pengar iallafall!

Kom tomhänt hem från HEP idag, de levde inte riktigt upp till det de sa skulle vara deras STORA mellandagsrea.. De hade några enstaka produkter till 30% (nästan bara jackor & tröjor) men det var verkligen inget att hurra för, blev lite besviken faktiskt.. Testade iallafall ett par Animo ridbyxor för att se vilken storlek som passar bäst, herregud vad sköna de var! Ska ju köpa ett par nya vita tävlingsridbyxor någongång då mina gamla börjar sjunga på sin sista vers, och det kommer helt klart bli ett par från Animo!

Mamma ringde även till sadelmagasinet och hörde hur det går med padden, då var den tydligen slut och skulle inte komma in förens i mitten av januari.. Så vi ska se om vi ska beställa den på något annat ställe, sålänge lånar jag Louice's Acavallo gelpad (fungerar för att fylla ut vid manken, precis som iläggen i Mattes correction-padden) och hennes Mattes fårskinnspad, vill inte rida med sadeln utan något som gör att den ligger som den ska, och eftersom jag ska träna på fredag så blir inte det så lätt. Så det är jättesnällt att jag får låna det i några dagar så jag kan rida som vanligt! :D

Acavallo Front Raiser Gelpad

E.A. Mattes Fårskinnspad
Kan visa er lite mer hur det ser ut och fungerar när jag ska rida ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0