Spirit 10/8

Idag blev det vila för Spirit's del, jag vågade inte ge mig ut i detta vädret och riskera att få flygande saker på oss.. Nya tag imorgon, då väntar en lite längre uteritt med galoppintervaller! om vädret tillåter det såklart.. Enligt min iPhone så ska det vara molnigt men inget regn, så vi hoppas på att kunna rida en runda utan att behöva asa på oss regnkläder!

Jag är verkligen sugen på ett sånt här träns till Spottis, men jag vill inte lägga pengarna på ett äkta Dyón då jag inte ver hur länge jag kommer ha kvar henne, känns lite som att slänga pengarna i luften! Men detta är himla snyggt och praktiskt med snabbknäppena när man snabbt & enkelt vill byta bett! frågan är om hon kan ha strl cob? det finns inte i ponny..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0