Tänkte testa mms-blogga från mobilen, hopp...

img_5411 (MMS)

Tänkte testa mms-blogga från mobilen, hoppas det kommer fram bara! Har ju hört folk som har haft lite problem med det.. Anyway, vi har bra väder så det är inte så mycket att klaga på! Jag och Gisela kollar terränghoppning för fullt, vi skådade nyss en stackars häst som trillade över dessa enorma fasta hinder, inget roligt alls.. Tycker nästan synd om hästarna faktiskt! Menmen, jag kan ju inte bestämma om dom ska hoppa eller inte. ^^ vi har även tittat på kaninhoppning, agility och flyball mm. Som ni kanske förstod i det förra inlägget så hann mitt objektiv inte komma till idag.. Så jag försöker sitta så nära hinderna som möjligt så det blir några bilder iallafall! ;D ni får en bild tagen med min iPhone sålänge, så får ni från systemen när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Mina inlägg brukar inte komma fram -.- men vilket nummer skickar du till? :)

2011-08-06 @ 15:11:48
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0