svar på kommentar

Louice Råå om dagens ridning..
När kommer nästa utmaning att göras? :)

Svar: Jag är inte 100% säker på om jag kommer att fortsätta med utmaningarna..
Dels för att jag inte har så mycket tid, det blir mörkare tidigare och sämre väder, vilket
leder till att det inte blir några bra filmer och det är inte roligt att utföra utmaningarna.
Och dels för att jag inte fick särskilt mycket respons när jag gjorde förra utmaningen,
det verkade inte riktigt som ni tyckte det var så jättespännande!

Så jag funderar på att lägga ner det här med utmaningar, jag kan ju inte utföra dem
i ridhuset heller eftersom där nästan alltid är folk där som också rider..
Vilket gör det betydligt mycket svårare, men ja. Det är nog såhär det får bli!



EDIT: kanske drar igång utmaningarna igen någon gång, man vet aldrig! (;

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Vad synd :/ tyckte de va kul å se video på din barbacka hoppning.

2011-08-31 @ 22:04:09
URL: http://othello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0