S.K.O.L.A

Hej mina trogna läsare! Jag har svikit er, hehe.. Uppdateringen har verkligen varit urkass de senaste dagarna och när jag väl skriver något så är det bara helt meningslösa grejer.. förlåt & åter FÖRLÅT! Men jag kan verkligen inte komma på något vettigt att skriva, jag har lite av en motivationsförlust. Jag behöver komma igång igen och få nya ideér!

Iallafall så blev det ingen löshoppning för Spirit igår, den blev typ hagel/ösregn här hemma i massor (vi har fortfarande högar med hagel som ligger kvar i trädgården) så jag la ner den idén.. Ska försöka komma upp idag och göra det, om jag får hjälp av mamma förståss, det är inte så lätt att löshoppa en häst själv precis! Annars får hon bara en uteritt eller något i den stilen, inte alltför avancerat alltså.

Förresten så var det första dagen i skolan för mig idag! Vi började kl 13:00 och fick mest våra scheman och sånt sen gick vi hem, alltså inget jobbigt utan bara information och sånt. Imorgon går vi därimot efter schemat och då består dagen av lektionerna psykologi, idrott, företags ekonomi & engelska, härlig start..


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hamnade på din blogg nu och måste säga att du har en väldigt fin häst, trevlig blogg verkar du också ha! :)

2011-08-18 @ 17:28:11
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0